دسته‌بندی نشده

پزشکی بدون کنکور؟

به اطلاع تمامی داوطلبان گرامی می رساند که سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۲ هیچ نوع اطلاعیه ای در رابطه با پذیرش دانشجو در رشته پزشکی اعلام نکرده است و پذیرش دانشجوی پزشکی به هیچ عنوان به صورت بدون کنکور قابل انجام نمی باشد و اطلاعیه ارائه شده در زیر در خصوص دفترچه سال 94 ، 96 و 97 بوده است که به سال ۱۴۰۲ مربوط نمی شود.

ادامه تحصیل در رشته پزشکی و تجربه پوشیدن روپوش سفید رنگ پزشکی آرزوی بزرگ بسیاری از افرادی است که در دوران متوسطه رشته تجربی خوانده اند. علی رغم همه سختی ها و مشکلات پذیرش در این رشته محبوب باز هم هر ساله رقابت سنگین و تنگاتنگی را بین داوطلبان گروه تجربی برای ورود به آن مشاهده می کنیم.

اما در بین همه علاقمندان به این رشته افرادی هستند که در فکر تحصیل پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در شهرهای مختلف هستند. آن ها می خواهند بدانند آیا امکان تحصیل پزشکی بدون آزمون غیرانتفاعی برایشان وجود دارد یا همچنان باید کفش آهنی بپوشند و در کنکور سخت تجربی برای قبولی پزشکی شرکت کنند؟

در صورت وجود پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شرایط ثبت نام پزشکی دانشگاه غیرانتفاعی چیست و یا زمان ثبت نام کی است؟ در این نوشته سعی داریم پاسخگوی خوبی برای همه این سؤالات مهم برای شما دوستان عزیز داوطلب کنکور علوم تجربی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *