دسته‌بندی نشده

کنکور دکترای ورزش

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی را ارائه بدیم.

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی را به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *