اخبار و اطلاعیه ها

دانشگاه فرهنگیان

مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اگه جزو داوطلبایی هستین که قصد دارین خودتون را برای کنکور سال بعد آماده می کنین بهتون پیشنهاد می کنیم حتما شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان را مطالعه کنین و در صورت داشتن تمام شرایط لازم برای قبولی در این دانشگاه، برنامه ریزی کنکورتون را انجام بدین.

اما اگه جزو داوطلبایی هستین که در کنکور سراسری شرکت کردین و مجاز به انتخاب رشته از میان رشته های دانشگاه فرهنگیان شدین باید بدونین که رتبه هایی که در بالا گفته شده فقط می تونه حدود قبولی این دانشگاه را برای شما مشخص کنه. از اونجایی که پذیرش دانشگاه تربیت معلم به صورت متمرکز با شرایط خاصه، برای مصاحبه اون 3 برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن و شانس قبولی نهایی شما در این دانشگاه به نمره ای که از مصاحبه می گیرین بستگی داره.

برای همین بهتره با آمادگی کامل سر جلسه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان حاضر بشین. چون امکان داره کسی که رتبه بالاتری از شما داشته پذیرش بشه و شما رد بشین. حتی اگه رتبه تون از اون چیزی که در بالا گفته شده هم بیشتره باز نا امید نشین و اگه به این رشته ها علاقه دارین اونا را جزو انتخابای خودتون ثبت کنین چون امکان داره حد نصاب برای دعوت به مصاحبه ها امسال تغیر کنه و رتبه های بالاتر هم بتونن شانس دعوت به مصاحبه شدن دانشگاه فرهنگیان را داشته باشن.

احیانا اگه بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور هم موفق به قبولی در دانشگاه تربیت معلم نشدین، می تونین شانس تون را برای تکمیل ظرفیت این دانشگاه امتحان کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *